niedziela, 17 marca 2013

Wiosenne margaretki

Powoli będę pokazywała wam zdjęcia moich prac - mam ich naprawdę baardzo dużo, nazbierało się tego :)
Przyszła kolej na wiosenne margaretki :) Każdy z nas bardzo tęskni za ciepłem i ma już serdecznie dosyć zimy. Dlatego aby zacząć pisanie bloga od ciepłego akcentu przedstawiam Wam rzeczy które robiłam kiedy za oknem nie było - 50 stopni C a pogoda nastrajała na tworzenie rzeczy kolorowych i wesołych a i zdjęcia wychodziły o niebo lepiej :)


Zapraszam oczywiście do oglądania dalszych zdjęć :)








Gdzie to lato..?

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :0



5 komentarzy:

  1. Naprawdę piękna i kolorowa serweta. Bardzo mi się podoba, cieszy oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serweta! Otoczenie zdjęć przepiękne :) Również baardzo tęsknię za ciepłem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam !
    Śliczne rzeczy tworzysz, napewno będę tu częstym gościem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To moje ulubione kwiatki :) Bardzo ładnie wyszła Ci ta serweta. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny. Ina

    OdpowiedzUsuń
  5. Super serweta, ja jakoś nie mam serca do elementów, a już kolorowych to całkiem.

    OdpowiedzUsuń